Halutaan myydä
Patentoitu(usa,kanada, suomi,eu) moottorikelkan uudenlainen alustaratkaisu ja yritys
Kohdenumero | FK70352 |
---|---|
Hintapyyntö | 100 000 |
Liikevaihto | 35000 |
Toimiala | Keksinnöt ja liikeideat |
Maakunta tai alue | Espanja |
Henkilöluku | 3 |
Loistava ratkaisu. Neljä talvea on testattu ja prototyyppi toimii loistavasti. Uutta moottorikelkoille/lumiajoneuvoille. Patentti korjaa moottorikelkkojen suurimmat kestävyysongelmat. Myös lisenssioptio. Patentti myydään tarjousten perusteella. Moottorikelkkojen jousituksen tulevaisuus! Telaston säätömahdollisuudet ovat rajattomat!
Keksintö tarjoaa useita etuja. Keksintö tarjoaa useita etuja. Merkittävä etu on, että moottorikelkan omamassa pienenee merkittävästi, tyypillisesti jopa noin 20-30 kg verrattuna telaston rajaamalla alueella toteutettuihin jousitusrakenteisiin. On selvää, että keksinnön mukainen ratkaisu tarjoaa kustannusetuja tunnettuihin ratkaisuihin verrattuna, koska tarvitaan vähemmän osia ja siten huoltotarvikkeita. Pienempi massa säästää myös polttoaineenkulutusta.
Keksintö tarjoaa myös merkittäviä etuja jousituksen kestävyydessä. Yksi moottorikelkkojen rikkoutumisalttiista kohteista on ns. ripustus eli jousituksen vikaantuminen. Syynä tähän on se, että etujousituksen osa on tyypillisesti kallistunut törmäyssuuntaan nähden. Keksinnön avulla jousituselementti voidaan järjestää asentoon, jossa se vastaanottaa iskut edullisesti luonnollisessa käyttöasennossaan, eli isku kohdistuu pääasiassa lineaarisesti toimivan jousitusosan lineaariseen suuntaan.
Keksinnöllä vältetään myös salpojen tai vipuvarsien käyttö jousituksen toteutuksessa.
Keksinnön etuna on, että moottorikelkan todellinen jousituksen liike eli takaliike kasvaa jopa 15–20 cm. Tämä johtuu siitä, että rulla voidaan tehdä hyvin matalaksi, jolloin yläpinnan ja alapinnan välinen etäisyys on huomattavasti lyhyempi kuin rakenteissa, joissa jousitus on järjestetty rullan sisään.
Koska telasto on matala, sille voidaan sallia enemmän pystysuuntaista liikettä, mikä luonnollisesti johtaa parempaan jousitukseen.
Keksinnön avulla rullan kosketuspinta maan kanssa kasvaa, koska matalampi rakenne mahdollistaa rullan pidentämisen moottorikelkan pituussuunnassa.
Keksintö helpottaa jousituksen korkeuden ja vaimennusvoiman säätöä, koska jousituselementtejä on helppo käsitellä kiskon yläpuolella. Yhdessä suoritusmuodossa rungossa on useita kiinnityspisteitä tukivarsille, mikä mahdollistaa jousituksen muokkaamisen.
Telaston "etujousella" (jousivarsien järjestelyllä) on todella suuri merkitys. Jousitus sopii täydellisesti töyssyihin ja hyppyihin.
Myymme koko patentin tai lisensoimme sen. Yritys on testannut ja kehittänyt jousitusta Suomessa. Yritys kehittää moottorikelkkoja ja moottoripyöriä. Patenttia ei ole aiemmin markkinoitu. Patentin myyntitoiveena on, että nimi sisältää keksijän nimen lyhenteen (esim. MPS). Markkinapotentiaali on korkea, sillä suuret tuotemerkit ovat tulleet lähemmäksi patentti-ideaa. Myynnin jälkeen yrityksemme auttaa kaikissa tiedoissa. Prototyypissä "takatukivarret" on hieman eri tavalla, koska Skidoossa on jäähdyttimet osana runkoa. Proto 1 oli ilmajäähdytteinen ja siinä oli suorat tukivarret. Tämä järjestelmä on sellainen, että kelkka ei "hyppää" heti, vaan jousitus "syö töyssyjä"! Markkinapotentiaalia on kelkkavalmistajille, kilpakäyttöön jne. Telaketjujärjestelmän "etujousitus" (jousivarsien järjestely) on todella tärkeä. Jousitus sopii täydellisesti töyssyihin ja hyppyihin.
Testien perusteella olemme kehittäneet toimivan järjestelmän. Kaikki tiedot siirretään lisenssinantajalle tai ostajalle. Autamme myös kaikin mahdollisin tavoin. Voit osallistua kehitykseen ja markkinointiin edullisemmin. Tehdas/työpaja, joka valmistaa telajärjestelmää? Tuletko kumppaniksi? Yritys on velaton. Ota yhteytta! Vastaan puhelimeen vain paivisin 10-14.00 +358469407037
Keksintö tarjoaa useita etuja. Keksintö tarjoaa useita etuja. Merkittävä etu on, että moottorikelkan omamassa pienenee merkittävästi, tyypillisesti jopa noin 20-30 kg verrattuna telaston rajaamalla alueella toteutettuihin jousitusrakenteisiin. On selvää, että keksinnön mukainen ratkaisu tarjoaa kustannusetuja tunnettuihin ratkaisuihin verrattuna, koska tarvitaan vähemmän osia ja siten huoltotarvikkeita. Pienempi massa säästää myös polttoaineenkulutusta.
Keksintö tarjoaa myös merkittäviä etuja jousituksen kestävyydessä. Yksi moottorikelkkojen rikkoutumisalttiista kohteista on ns. ripustus eli jousituksen vikaantuminen. Syynä tähän on se, että etujousituksen osa on tyypillisesti kallistunut törmäyssuuntaan nähden. Keksinnön avulla jousituselementti voidaan järjestää asentoon, jossa se vastaanottaa iskut edullisesti luonnollisessa käyttöasennossaan, eli isku kohdistuu pääasiassa lineaarisesti toimivan jousitusosan lineaariseen suuntaan.
Keksinnöllä vältetään myös salpojen tai vipuvarsien käyttö jousituksen toteutuksessa.
Keksinnön etuna on, että moottorikelkan todellinen jousituksen liike eli takaliike kasvaa jopa 15–20 cm. Tämä johtuu siitä, että rulla voidaan tehdä hyvin matalaksi, jolloin yläpinnan ja alapinnan välinen etäisyys on huomattavasti lyhyempi kuin rakenteissa, joissa jousitus on järjestetty rullan sisään.
Koska telasto on matala, sille voidaan sallia enemmän pystysuuntaista liikettä, mikä luonnollisesti johtaa parempaan jousitukseen.
Keksinnön avulla rullan kosketuspinta maan kanssa kasvaa, koska matalampi rakenne mahdollistaa rullan pidentämisen moottorikelkan pituussuunnassa.
Keksintö helpottaa jousituksen korkeuden ja vaimennusvoiman säätöä, koska jousituselementtejä on helppo käsitellä kiskon yläpuolella. Yhdessä suoritusmuodossa rungossa on useita kiinnityspisteitä tukivarsille, mikä mahdollistaa jousituksen muokkaamisen.
Telaston "etujousella" (jousivarsien järjestelyllä) on todella suuri merkitys. Jousitus sopii täydellisesti töyssyihin ja hyppyihin.
Myymme koko patentin tai lisensoimme sen. Yritys on testannut ja kehittänyt jousitusta Suomessa. Yritys kehittää moottorikelkkoja ja moottoripyöriä. Patenttia ei ole aiemmin markkinoitu. Patentin myyntitoiveena on, että nimi sisältää keksijän nimen lyhenteen (esim. MPS). Markkinapotentiaali on korkea, sillä suuret tuotemerkit ovat tulleet lähemmäksi patentti-ideaa. Myynnin jälkeen yrityksemme auttaa kaikissa tiedoissa. Prototyypissä "takatukivarret" on hieman eri tavalla, koska Skidoossa on jäähdyttimet osana runkoa. Proto 1 oli ilmajäähdytteinen ja siinä oli suorat tukivarret. Tämä järjestelmä on sellainen, että kelkka ei "hyppää" heti, vaan jousitus "syö töyssyjä"! Markkinapotentiaalia on kelkkavalmistajille, kilpakäyttöön jne. Telaketjujärjestelmän "etujousitus" (jousivarsien järjestely) on todella tärkeä. Jousitus sopii täydellisesti töyssyihin ja hyppyihin.
Testien perusteella olemme kehittäneet toimivan järjestelmän. Kaikki tiedot siirretään lisenssinantajalle tai ostajalle. Autamme myös kaikin mahdollisin tavoin. Voit osallistua kehitykseen ja markkinointiin edullisemmin. Tehdas/työpaja, joka valmistaa telajärjestelmää? Tuletko kumppaniksi? Yritys on velaton. Ota yhteytta! Vastaan puhelimeen vain paivisin 10-14.00 +358469407037
Kohteen linkit
Verkkosivut (https://sites.google.com/view/patent-snowmobile/etusivu?) Facebook (https://www.facebook.com/varaosatmaahan)
Myyjä on saanut neuvontaa yrityksen myyntiin oman alueensa Uusyrityskeskuksesta
Jaa ilmoitus
Viesti lähetetty