Halutaan myydä
Myydään terveys- ja hyvinvointialan verkkokauppa ja liiketoiminta

Hintapyyntö 19 800
Liikevaihto 95 000
Taseen loppusumma +/- 0
Toimiala Verkkokauppa
Sijainti Koko Suomi
Verkkokauppa on perustettu elokuussa 2019.
Liikevaihto 2019 31 000€ ja 2020 95 000€, tuloksen ollessa +/- 0€ luokkaa.

Verkkokaupan uudeksi jatkajaksi soveltuu esim.

- Olemassa oleva luontaistuote-/hyvinvointikivijalkakauppa. Verkkokauppa tarjoaa kivijalkakaupan rinnalle valmiin verkkoliiketoiminnan, valmiilla asiakaskunnalla ja tekniikalla.

- Hyvinvointialasta kiinnostunut yrittäjä tai yrittäjäksi aikova. Verkkokauppa tarjoaa valmiin verkkoliiketoiminta-infran kasvatettavaksi.

- Verkkokauppaliiketoiminta-osaaja. Verkkokauppa tarjoaa teknisesti ehjän ja valmiin liiketoiminnan jatkokehitettäväksi.

Valikoimassa tällä hetkellä 300 tuotetta, tavarantoimittajiin on erittäin hyvät suhteet ja ostoehdot neuvoteltu huippuunsa hyvän myyntikatteen optimoimiseksi. Varastoarvo n. 10 -12 000€ joka sisältyy kauppahintaan.

Verkkokauppa on teetetty yhden Suomen parhaan Wordpress-toimiston (Generaxion/Aucor) toimesta ja se on rakennettu ns. Custom teemalla, jolloin on vältetty valmisteemojen rajoitteet ja tekniset kompromissit.

Alusta on monipuolisesti muokattavissa ja kehitettävissä mihin tahansa suuntaan ilman laajoja teknisiä uudistuksia tai teeman vaihtoja.

Verkkokaupan rakentaminen on tehty SEO ja myynti edellä eli visuaalisiin kikkailuihin ei ole sorruttu vaan kaupan selkeys, helppokäyttöisyys ja nopeus on optimointi ostamisen helppouden varmistamiseksi.

Varasto on tällä hetkellä ulkoistettu, joka mahdollistaa kaupan pyörittämisen sivutoimisena. Historian aikana verkkokaupassa ei ole työskennellyt yhtään vakituista työntekijää, vaan sitä on pyöritetty osakkaiden toimesta sivutoimisena ja toimenpiteitä ulkoistamalla.

Markkinointiin on panostettu koko historian ajan todella voimakkaasti:

- Facebook-mainontaan on historian aikana käytetty yli 12 000€ bränditunnettuuden ja myynnin kasvattamiseksi. Facebook-mainonnan avainlukuina yli 2milj. mainosnäyttöä, n. 30 000 sivustokävijää ja 57 000€ Facebookin tuomaa/avustamaa myyntiä. Facebook-mainonta on automatisoitu tuoteluetteloiden ja dynaamisten sisältöjen avulla tuottamaan algoritmien avulla tulosta ilman että mainonnan hallintaan kuluu kuukaudessa paria tuntia enempää aikaan.

- Google-mainontaan on historian aikana käytetty n. 15 000€ myynnin optimoimiseksi. Google-mainonnan ROAS on n. 350%. Myös Google mainonta on automatisoitu Google Smart Shoppingin sekä Google Ads DSAn avulla eikä kuluta aikaresursseja kuukausitasolla juurikaan.

- Yrityskauppaan kuuluu myös ylläpitäjän rooli yli 15 000 ihmisen hyvinvointiaiheiseen Facebook-ryhmään, jonka virallinen yhteistyökumppani verkkokauppa on. Kyseinen ryhmä on yksi merkittävistä verkkokaupan myyntikanavista.

- Verkkokaupan käyttäjiä historian aikana yli 90 000, sivustokävijöiden nousu aikavälillä 6/20 -2/21 verrattuna edelliseen jaksoon on 30% ja verkkokaupan konversioprosentti 2% - 2,5% välillä.

- MailChimp uutiskirje-listalla n. 3000 aktiivista tilaajaa.

Yrityskauppaan kuuluu koko osakekanta, verkkokauppa, Facebook, IG, MailChimp, Google ads, analytics, Mercant-center ja search console-tilit sekä näihin liittyvät data, koko varaston arvo sekä toimittajasuhteet.

Opastamme ja koulutamme jatkajan alkuun 1kk aikana.


Viesti lähetetty

Kysy lisätietoja kohteesta

Jos olet kiinnostunut tästä kohteesta saat siitä lisätietoja jättämällä yhteystietosi tähän. Kaikki tiedot ovat pakollisia.